بازاریابی »

بررسی ۵ شعار تبلیغاتی که از بهترین ها در تاریخ بوده اند

بررسی ۵ شعار تبلیغاتی که از بهترین ها در تاریخ بوده اند

نوید دهنایی آبان 17, 1388 0

در این مقاله سعی داریم پنج شعار تبلیغاتی از پنج شرکت و موسسه معتبر جهانی را با یکدیگر مورد بررسی قرار دهیم. این شعارها را می توان شعارهای فوق العاده اثر گذار در زمان

بیشتر بخوانید »
تبلیغات خلاق

تبلیغات خلاق

نوید دهنایی آبان 9, 1388 1

تبلیغات خلاق: هر روز در تلویزیون، مجلات و رسانه های مختلف، انواع متفاوتی از تبلیغات را می بینیم که هر کدام تلاش می کنند پیامی را به ما برسانند. حالا سوال این است که

بیشتر بخوانید »
جایگاه روابط عمومی در خلق یک برند

جایگاه روابط عمومی در خلق یک برند

نوید دهنایی مهر 30, 1388 0

جایگاه روابط عمومی در خلق یک برند: امروز بیش از هر زمان دیگر در تاریخ، مردم در معرض تبلیغات قرار دارند. در هر عرصه ای که مشاهده می کنید بیش از صد ها برند

بیشتر بخوانید »
چرا برنامه های ما برای بازاریابی با شکست مواجه می شوند؟

چرا برنامه های ما برای بازاریابی با شکست مواجه می شوند؟

نوید دهنایی مهر 20, 1388 0

علل شکست در بازاریابی: روزی مردی به منزل خود وارد شد در حالیکه در بیرون از منزل مردمی را دیده بود که از یک شیرینی فروشی بزرگ خرید می کردند و وی بسیار هوس

بیشتر بخوانید »
رفتار مشتری

رفتار مشتری

نوید دهنایی مهر 13, 1388 0

رفتار مشتری: همه افراد معمولاً در طول روز چند بار در مورد خرید و یا تهیه محصولات مختلف تصمیم گیری می کنند؟ اگر کمی به این مسئله با دقت توجه کنید، متوجه می شوید

بیشتر بخوانید »
تمرکز بر بازار هدف کوچک / افسون بازاریابی چریکی

تمرکز بر بازار هدف کوچک / افسون بازاریابی چریکی

نوید دهنایی مهر 5, 1388 0

تمرکز بر بازار هدف کوچک: خوشبختانه مقاله (فروش ۱۰۴ آپارتمان در ۴ ساعت با استفاده از بازاریابی چریکی) با استقبال بسیار خوب شما دوستان و مخاطبان عزیز روبرو شد. به همین خاطر برآن شدیم

بیشتر بخوانید »
پنج راز برای استفاده از داستان گویی در موفقیت یک برند / روایت برند

پنج راز برای استفاده از داستان گویی در موفقیت یک برند / روایت برند

نوید دهنایی شهریور 30, 1388 0

روایت برند: تا به حال چند داستان شنیده اید و یا خوانده اید؟ از میان این داستان ها کدام یک برایتان جذاب بوده است؟ کدام یک از داستان هایی که شنیده اید و یا

بیشتر بخوانید »
معجزه ای به نام طوفان فکری / طوفان مغزی

معجزه ای به نام طوفان فکری / طوفان مغزی

نوید دهنایی شهریور 23, 1388 0

معجزه ای به نام طوفان مغزی از سری مقالات تولید ایده های اساسی و خلاق: آیا کسب و کار شما با مسئله و یا مشکلی روبرو شده که به تنهایی قادر به رفع آن نیستید؟

بیشتر بخوانید »
شش کلاه تفکر / نگاه به یک مسئله از دیدگاه های مختلف

شش کلاه تفکر / نگاه به یک مسئله از دیدگاه های مختلف

نوید دهنایی شهریور 15, 1388 0

تکنیکی که در این مقاله در مورد آن صحبت می شود به نام six thinking hats معروف است. در این تکنیک به یک مسئله مثلاً یک کسب و کار یا یک ایده بازاریابی و

بیشتر بخوانید »
چگونه ارتباط موثر با مشتریان خود برقرار کنیم؟

چگونه ارتباط موثر با مشتریان خود برقرار کنیم؟

نوید دهنایی شهریور 8, 1388 0

چگونه ارتباط موثر با مشتریان خود برقرار کنیم؟ در این مقاله نکاتی را خواهیم پرداخت که به نظر خیلی ساده هستند اما می توانند نتایج فوق العاده ای را به بار بیاورند. البته اگر

بیشتر بخوانید »