بازاریابی »
۵ نکته پیرامون بازاریابی تلفنی
۱- لطفاً ربات نباشید! در هنگام بازاریابی تلفنی، به صورت یکنواخت صحبت نکنید. یکنواختی لحن صدا اعتماد طرف مقابل به شما را از بین خواهد برد. لحن صدای شما باید لذت بخش و دلنشین
بیشتر بخوانید »چگونه خوب بفروشیم؟
فروش یک حرفه است، پس باید راه و رسم حرفهای بودن در آن را بدانیم. اما خوب فروختن به طور حتم حرفهای است که تاحدودی به ذات و جوهره افراد مربوط میشود. اما لازم
بیشتر بخوانید »چگونه پای مشتریان را بوسیله تجارب تعاملی به سازمان خود باز کنیم؟
بازاریابی حسی یکی از ابزارهای موثر بازاریابی و تبلیغات از طریق تجارب تعاملی است که موجب جلب توجه مشتریان شده و آنها را به سفیر برند تبدیل میکند. این بازاریابی شامل شناسایی و تامین
بیشتر بخوانید »بازاریابی پارتیزانی – جلسه دوم
پارتیزان که بود؟ حدود ۲۰۰ سال قبل، یعنی دقیقاً در روز ۱۸ ژوئن ۱۸۱۵، لشگر ناپلئون به دست ائتلافی از انگلیسیها، هلندیها و… در دهکده بلژیکی مونت سنت ژان در ۵ کیلومتری واترلو شکست
بیشتر بخوانید »بازاریابی پارتیزانی – جلسه اول
بازار چیست؟ در جوامع اولیه که افراد به صورت خودکفا زندگی میکردهاند، هر شخصی نیازهای خود را رأساً تأمین مینمود و زندگی در دایره محدودی از احتیاجات سپری میشد و لذا نیازی به تخصص
بیشتر بخوانید »چگونه فروش سالیانه یک شرکت از ۳۰۰ میلیون به ۳ میلیارد تومان رسید؟
در واقع داستان از جایی شروع می شود که من به عنوان مدیر بازرگانی شرکت به همراه مدیر عامل برای شرکت در یک نمایشگاه دارویی به امارات سفر کردیم. در ان زمان فشار روانی
بیشتر بخوانید »چرا کسب و کارهای کوچک ما سودآور نیستند؟
ما بر اساس تجربه و به جرات می توانم بگویم روزانه از طریق ایمیل تقاضاهای بسیاری از تجارت های کوچک دریافت می کنیم که معضل بسیاری در کسب درآمد دارند بگونه ای که نه
بیشتر بخوانید »چگونه کمتر کار کنیم و درآمد بیشتری داشته باشیم؟
امروزه در کسب و کار متحمل فشار کاری زیادی هستیم. ساعات طولانی به کار می پردازیم و معمولاً بسیاری از کارها در شرکت وابسته به تصمیم ماست. در این شرایط بنظر می رسد کارها
بیشتر بخوانید »چگونه مشتریان از شما بیشتر می خرند و محصولات شما را به دیگران معرفی می کنند؟
برای موفقیت در فروش بیشتر می بایست فرآیند خرید تا آنجا که ممکن است ساده سازی شود و سعی کنیم برنامه بازاریابی ما بر حواس ۵ گانه مشتری تاثیر بگذارد. همچنین می بایست در
بیشتر بخوانید »بازاریابی دهان به دهان
بازاریابی دهان به دهان: با وجود ابزارهای مختلف بازاریابی که همه روزه در سطح جهان معرفی می شود باز هم تا کنون هیچ یک از ابزارها به قدرتمندی بازاریابی دهان به دهان (Word of
بیشتر بخوانید »