بازاریابی »
آیا نیاز به مشاور در حوزه بازاریابی دارید؟
اوضاع اقتصادی امروز، شرایط پیچیده راه اندازی یک کسب و کار جدید و وجود رقبای بسیار زیاد در هر شغلی باعث شده است که درصد موفقیت کاهش یابد. ما با اصطلاحاتی از قبیل اینکه
بیشتر بخوانید »برنامه بازاریابی (Marketing Plan)
برنامه بازاریابی (Marketing Plan) برای موفقیت بازاریابی حیاتی است. این طرح ها به مغز متفکر شرکت ها و گروه های بازاریابی در فرآیند بازاریابی کمک می کنند ، بدین معنی که چه چیزی می
بیشتر بخوانید »۱۰ اشتباه رایج در بازاریابی تلفنی
در این مقاله ۱۰ اشتباه رایج در بازاریابی تلفنی را شرح خواهیم داد. این جملات را بسیار شنیده ایم: “نمی دانم در تماس های تلفنی چه باید گفت و چگونه باید مشتری را جذب
بیشتر بخوانید »وضعیت فعلی تجارت خود را ارزیابی کنید
هر محصول از زمانی که به بازارعرضه می شود تا زمانی که عمرش در بازار به پایان رسیده و منسوخ شود، معمولا چهار مرحله را پشت سر می گذارد که به منحنی عمر محصول
بیشتر بخوانید »بهترین راه برای رسیدن به یک فروش خوب
در این مقاله سعی شده است که مهمترین نکات برای برگزاری یک جلسه موفق فروش مطرح گردد. هرچند رعایت این نکات کمک بسیار زیادی به موفقیت که همان انعقاد قرارداد است؛ خواهد کرد. اما
بیشتر بخوانید »شناسایی شرکت های رقیب
گردآوری و ارزیابی اطلاعات مربوط به شرکت های رقیب در امر تدوین استراتژی ها نقش حیاتی دارد. شناسایی شرکتهای رقیب اصلی کار چندان ساده ای نیست. زیرا بسیاری از شرکتها دارای واحد های مستقلی
بیشتر بخوانید »تفاوت بین استراتژی و سیاست چیست؟
استراتژی، سیاست و تاکتیک: استراتژی یک برنامه و یا یک روش توسعه یافته توسط یک فرد، گروه یا سازمان است که در تلاش برای رسیدن به یک هدف و یا اهداف کلی می باشد.
بیشتر بخوانید »۴ اصل مهم در ایجاد بسته بندی خلاقانه
اگر فکر می کنید بسته بندی صرفا وسیله ای برای حفظ کالاهاست سخت دراشتباهید. بسته بندی خلاقانه تاثیر بسیار مهمی در ارتقای برند شما دارد . بسته بندی صحیح، از کالا مراقبت می کند.
بیشتر بخوانید »اسمی متفاوت را برای برند خود انتخاب کنید
میخی که از تخته بیرون است میخی شجاع است. نیاز به اسامی برند خوب از سوی مشتریان نشات می گیرد. و مشتریان همیشه خواستار روش هایی راحت و مناسب برای شناسایی، به خاطر سپاری
بیشتر بخوانید »۶ برنامه ریزی استراتژیک در شرکت های کوچک
بسیاری از شرکتها بدون برنامه رسمی کار می کنند، در شرکتها ی تازه تاسیس، مدیران چنان سرگرم امور هستندکه فرصتی برای برنامه ریزی ندارند. در شرکتهای کوچک مدیران چنین استدلال می کنند که تنها
بیشتر بخوانید »