بازاریابی »

آیا نیاز به مشاور در حوزه بازاریابی دارید؟

آیا نیاز به مشاور در حوزه بازاریابی دارید؟

نوید دهنایی اردیبهشت 20, 1388 1

اوضاع اقتصادی امروز، شرایط پیچیده راه اندازی یک کسب و کار جدید و وجود رقبای بسیار زیاد در هر شغلی باعث شده است که درصد موفقیت کاهش یابد. ما با اصطلاحاتی از قبیل اینکه

بیشتر بخوانید »
برنامه بازاریابی (Marketing Plan)

برنامه بازاریابی (Marketing Plan)

نوید دهنایی اردیبهشت 17, 1388 0

برنامه بازاریابی (Marketing Plan) برای موفقیت بازاریابی حیاتی است. این طرح ها به مغز متفکر شرکت ها و گروه های بازاریابی در فرآیند بازاریابی کمک می کنند ، بدین معنی که چه چیزی می

بیشتر بخوانید »
۱۰ اشتباه رایج در بازاریابی تلفنی

۱۰ اشتباه رایج در بازاریابی تلفنی

نوید دهنایی اردیبهشت 13, 1388 0

در این مقاله ۱۰ اشتباه رایج در بازاریابی تلفنی را شرح خواهیم داد. این جملات را بسیار شنیده ایم: “نمی دانم در تماس های تلفنی چه باید گفت و چگونه باید مشتری را جذب

بیشتر بخوانید »
وضعیت فعلی تجارت خود را ارزیابی کنید

وضعیت فعلی تجارت خود را ارزیابی کنید

نوید دهنایی اردیبهشت 8, 1388 0

هر محصول از زمانی که به بازارعرضه می شود تا زمانی که عمرش در بازار به پایان رسیده و منسوخ شود، معمولا چهار مرحله را پشت سر می گذارد که به منحنی عمر محصول

بیشتر بخوانید »
بهترین راه برای رسیدن به یک فروش خوب

بهترین راه برای رسیدن به یک فروش خوب

نوید دهنایی اردیبهشت 5, 1388 2

در این مقاله سعی شده است که مهمترین نکات برای برگزاری یک جلسه موفق فروش مطرح گردد. هرچند رعایت این نکات کمک بسیار زیادی به موفقیت که همان انعقاد قرارداد است؛ خواهد کرد. اما

بیشتر بخوانید »
شناسایی شرکت های رقیب

شناسایی شرکت های رقیب

نوید دهنایی اردیبهشت 1, 1388 0

گردآوری و ارزیابی اطلاعات مربوط به شرکت های رقیب در امر تدوین استراتژی ها نقش حیاتی دارد. شناسایی شرکتهای رقیب اصلی کار چندان ساده ای نیست. زیرا بسیاری از شرکتها دارای واحد های مستقلی

بیشتر بخوانید »
تفاوت بین استراتژی و سیاست چیست؟

تفاوت بین استراتژی و سیاست چیست؟

نوید دهنایی فروردین 27, 1388 1

استراتژی، سیاست و تاکتیک: استراتژی یک برنامه و یا یک روش توسعه یافته توسط یک فرد، گروه یا سازمان است که در تلاش برای رسیدن به یک هدف و یا اهداف کلی می باشد.

بیشتر بخوانید »
۴ اصل مهم در ایجاد بسته بندی خلاقانه

۴ اصل مهم در ایجاد بسته بندی خلاقانه

نوید دهنایی فروردین 24, 1388 0

اگر فکر می کنید بسته بندی صرفا وسیله ای برای حفظ کالاهاست سخت دراشتباهید. بسته بندی خلاقانه تاثیر بسیار مهمی در ارتقای برند شما دارد . بسته بندی صحیح، از کالا مراقبت می کند.

بیشتر بخوانید »
اسمی متفاوت را برای برند خود انتخاب کنید

اسمی متفاوت را برای برند خود انتخاب کنید

نوید دهنایی فروردین 17, 1388 0

میخی که از تخته بیرون است میخی شجاع است. نیاز به اسامی برند خوب از سوی مشتریان نشات می گیرد. و مشتریان همیشه خواستار روش هایی راحت و مناسب برای شناسایی، به خاطر سپاری

بیشتر بخوانید »
۶ برنامه ریزی استراتژیک در شرکت های کوچک

۶ برنامه ریزی استراتژیک در شرکت های کوچک

نوید دهنایی فروردین 15, 1388 0

بسیاری از شرکتها بدون برنامه رسمی کار می کنند، در شرکتها ی تازه تاسیس، مدیران چنان سرگرم امور هستندکه فرصتی برای برنامه ریزی ندارند. در شرکتهای کوچک مدیران چنین استدلال می کنند که تنها

بیشتر بخوانید »